Yhdistys

Suomen Spiritualistinen Seura ry perustettiin Helsingissä vuonna 1946. Yhdistyksen toimintaidean toi Suomeen kirjailija Helmi Krohn. Hänen opinto- ja vierailumatkansa Englantiin 1920-luvulla johdattivat hänet tilaisuuksiin, jossa oli mahdollista tutustua spiritualistiseen elämänkatsomukseen ja alan kirjallisuuteen. Hän löysi spiritualismista rauhan ja henkisen kodin, sekä halusi jakaa tietoa eteenpäin.

Toiminnassamme keskeistä on meedioiden viestinvälityksen ohella henkiparannus ja jäsenten tukeminen heidän henkisessä kehityksessään jokapäiväisessä elämässä.

Järjestämme aktiivisesti monipuolista ohjelmaa sekä koulutuksia, luoden samalla puitteet samanhenkisten ihmisten kokoontumiselle ja yhdessäololle.